Ooo ben bu kadar korkunç muyum?

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Efenim yaz dönemi geldi hatta gidiyor derken kafama dank etti. Bu benim son uzun soluklu yaz tatilim olabilir mi? Mezun olunca ne halt edeceğim? Başka tatil yok, hayııır… gibi saçma sapan düşüncelerle yola çıktım. Biraz tatil yaparım biraz memleket özlemi gideririm diyerek Ege kıyılarında soluğu aldım. Biraz şehir, biraz köy, kasaba derken iki haftayı tamamladım. İnek, koyun, keçi, tavuk, horoz… Ooo ben bunlari İstanbul’da görmüyorum ki diyerek meraklı küçük kız edasıyla bu hayvancıkları takiplemeye başladım. Ama sanırım bu tavırlarım yerli halk (aslında ben de yerlisiyim ama ömründe bir iki defa uğramış olanlarından 😉 ) ve hayvan sahipleri tarafından garip ve korkunç göründü ki hayvanları benden kaçırdılar. Ne yapıyor bu kız, hayvannların fotoğraflarını falan çekiyor. Sapık mı ki acaba? diye düşündüklerini sanıyorum.

Bu çocuk aldı götürdü hayvancıkları. Hal böyle olunca ben de malzeme arayışıma babaannemin bahçesinde devam ettim. Egeli olup zeytine yer vermemek olmaz değil mi? 🙂

Bu keçicik ayrı bir hikaye. Pek kıpır kıpır bir şeydi. Arkadaki amcalar hayvanın fotoğrafını çekeyim diye epey yardımcı oldular bana, hoşbeş muhabbet aa vakit geçmiş. 🙂 Bu keçi efendi ben tam fotoğraf çekerken merakına yenik düştü de objektife burnunu soktu ve ortaya şöyle görüntüsü berbat ama bana hayvanın şirinliğini hatırlatan bir kare çıktı:

Ever artık son fotoğrafa geldik. Bu fotoğrafa akşam güneşi ve tavuk diyorum. 🙂 Biliyorum fotoğraf isimlendirmelerim fotoğraflarım kadar kötü. 🙂 Bu konularda pratik yapmalıyım. 🙂 Otlakçılıkla olmuyor bu işler. Yılda iki kez elime geçen dslr makinadan ne hayır gelir? 🙂 Aslında slr makinem var ama filmdi şuydu buydu derken ocağıma incir ağacı dikmekle meşgul olduğundan kendisiyle pek vakit geçiremiyoruz. İncir ağacı demişkeeeen: Bu da ağacında incir. 🙂 Son fotoğraf demiştim ama tutamadım kendimi. 🙂 kendi makineme kavuştuktan sonra umuyorum ki daha çok bir şeye benzeyen fotoğraflar paylaşırım. Şimdi diyorum ki iyi geceler, günaydın, iyi günler, günün  hangi saatindeyseniz…

