Robotlar… Aşk… Ne Bileyim İsim Bulamadım İşte. :D Doğrusu Sadece Full Metal Panic!

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Kendi kendimle iddialaşmam sonucu belirlediğim tarih burnumun dibine gelmiş de haberim yokmuş. Bir de daha yayınlamam gereken sekiz post (bu yazı hariç) varmış. Bu yıl neredeyse hiç film-dizi-anime vs izlemiyor, izleyemiyorum. Ama bu söylediğim sadece bahane olabilir. İddiamdan vazgeçmiş değilim. Bu nedenle önümüzdeki iki hafta boyunca iki ya da üç günde bir post yayınlayacağım. Yapabilir miyim dersiniz? -__^

Şimdiiii gelelim asıl konumuza. Full Metal Panic! diye bir anime varmış ama haberim yokmuş ta ki ev arkadaşım izleyene dek. Kendisinin 9-10 bölüm arkasından gelerek başladım izlemeye. Ne zaman o son bölümlere geldi benim 10- 11 bölüm arkamdan diğer ev arkadaşımız başladı Full Metal Panic! izlemeye. Gurur duyuyorum kızlar sizinle! 🙂 Şimdiye dek hiç böyle bir şey olmamıştı. Sanırım artık onlar da anime dünyasının kapısını açtı. Tabi asıl konu diye bahsettiğim hepimiz birden anime izliyoruz demek değildi. 😀 Konu Full Metal Panic! Henüz bitirmiş değilim. Sanırım devamı da varmış. Ancak bu 24 bölümü de izledikten sonra bir süre savaşsız animeleri izlemeyi planlıyorum.Her ne kadar seviyor olsam da savaşan robotlara bir süreliğine doydum. Ahh tabi robot falan diyorum ama konusundan bahsetmedim. (Not: Yazının devamında spoiler var.)

Sousuke Sagara Mithril (Hemen aklınıza Yüzüklerin Efendisi geldi değil mi? 🙂 ) isimli hiç bir devlete vsye bağlı olmayan özel ve gizli bir askeri teşkilatın üyesidir (anti-terörist bir teşkilat) ve Kaname Chidori’yi korumakla görevlendirilmesiyle kızımızla yolu kesişmiş olur. Kızımız lise öğrencisidir ancak o bir whispered’tir. Çavuş Sousuke Sagara ise bir AS pilotudur. AS de mi ne? Arm Slave. AS’ler yüksek hareket kabiliyetine, çok iyi zırha vs vs aklınıza gelebilecek her türlü kabiliyete sahip robotlar. Hele Lambda sürücüsüne sahipse bir AS yenilmez gibi oluyor, tam anlamıyla Sci-fi. Tabi bu pilotuna bağlı. Lambda sürücüsünün ne olduğunu söylemeyeceğim ama kesinlikle bir tane Lambda sürücüsü içeren AS istiyorum. Hem de hemen istiyorum. 🙂 Sagara’ya geri dönecek olursak bu çocukcağız evet çocuk diyorum kendisi çünkü 16-17 yaşlarında bir vatandaş. Ee sen nasıl bu kadar iyi bir AS pilotu oldun? Küçüksün daha sen. Bu soruları sorarken sanıyorum 15. bölüm civarı bir bölümde öğreniyoruz ki 8 yaşında girmiş bu işlere gerilla olarak Afganistan’da. Senin iradeni, düşünce gücünü seveyim ben asker ucubesi seni. 🙂

Karizmatik değil mi? :)

Canım -Sagara- senin 8 yasında Afganistanda ne işin vardı? Neyin savaşını veriyordun orada? Japon değil miydin sen? Yoksa Kashim mi gerçek adın?? Bir yerlerde bir şeyleri kaçırdım mı yoksa??  İzlerken bu tip sorular sürekli kafanızda uçuşuyor. Bir soruyu yanıtlıyorsun ki yeni bir soru beliriyor insanın zihninde. anlayacağınız Lost gibi bu konuda. 😀 Tamam biraz abarttım ama bazı şeylerin cevaplanması zaman alıyor hatta cevaplanmayan sorularım mevcut. (Zaten daha izlemeyi bitirmedim.)

Kızımız ile Çavuş arasındaki ilişki çok yavaş ilerliyor hatta ilerlemiyor bile diyebiliriz, gerçekten çok yavaş. Tabi bunda 15. 16. 17. gibi bölümlerin tamamen savaş bölümü olmasının payı büyük.

aaa

Kızımızı da Sagara’yı da sevmiş olsam da açıkçası yardımcı karakterleri daha çok sevdim. Melissa Mao ya da Tğm. Andrei Serenovitch Karinin gibi. İlk gördüğüm andan beri Melissa Mao’ya kanım kaynamış durumda. Sanıyorum kendisi uzman çavuştu. Rütbelerden hiç anlamam aklımda kalmıyorlar onun için. 🙂 Aşağıda Mao:Melissa_Mao

Kızımız Kaname Chidori’ye gelirsek whispered olduğundan bahsetmiştim. Peki “whispered” olmak nedir? Doğduklarından beri ne bileyim ezelden beri falan işte bazı bilgilere sahip insanlardır. Eğer alıntı yapacak olursak; “Whispered’lerin Siyah teknoloji’nin altın deposu olduğu söylenir.” Siyah teknoloji işte bu AS falan oluyor. Ayrıca bu whispered’ler rezonans denilen bir çeşit bilinç ortaklaşması yapabiliyorlar tabi bu nadiren karşılaşılan ve sakıncaları olan bir durum. Eğer whispered diye bir şey gerçekten varsa kesinlikle Tesla onlardan biri olmalıydı. 🙂 Aslında Tesla’yla ilgili ya da bir bağlantının kurulduğu anime yapılsa fena olmaz.En azından Tesla’nın buluşları, planları vay canına çok şey çıkar oradan. Buradan bu isteğimi belirtmek istiyorum belki bir gören, duyan olur. Bu günlük Tesla sevgimi de dünyayla paylaştığıma göre artık konuya dönebilirim. Eheheheh 🙂

Sagara iyi bir asker olmasına rağmen sosyal yönü zayıf biri olduğu için tepkileri garip olabiliyor ve insan tebessüm ediyor. Tabi Chidori ona bu davranışlarından dolayı sürekli kızıyor. Biraz afgresif anlayacağınız. Ama ne yapsın kızımız hoşlanıyor bu Sousuke’den. Özellikle ilk bölümlerde sıkça Chidori Sousuke’ye “asker ucubesi” diyor. Çok hoşuma gitti açıkçası. 🙂 Bir çok açıdan klişeleri barındırıyor olsa da Full Metal Panic! güzel bir anime.

