Kendine Hakim Olmak

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Hiç böyle bir yazı yazma planım yoktu ancak ebay’de alamayacağım şeylere bakarken “Bunu birileriyle paylaşmalıyım!” dedim. 🙂 Ayrıca çok tembellik yapıyorum, gayet de bir şeyler yazabilirdim ama yazmadım. Bu post yazıdan ziyade fotoğraf içerecek ve kısacık bir şey olacak. Peki konu ne? Dr Who fıtıfıtıları diyebiliriz. Önce takılarla başlıyorum. 🙂

weepingangel

$(KGrHqZ,!hIE6Zoed2SZBO)ZwPKblg~~60_57

ve tabi ki de TARDIS

Sırada benim gibi kahve severin olmazsa olmazı 🙂

drwhomugdalek_to_victory_mug_300

Not: Bu Dalek – To VICTORY mug’ı BBCSHOP’ta görmüştüm. 🙂

riverjournal

Buna sahip olsam sanırım gerçekten kullanmaya kıyamacağım tek şey olurdu. Ne yazabilirim ki? 🙂

dwjs2093-2t

T-Shirt’ün baskısındaki exploding TARDIS’in posteri:

$(KGrHqF,!o0FCyLJ2j7OBQ5!!PLfew~~60_12

Aslında böyle ıvır zıvırları almamak için zor tutuyorum kendimi. 🙂 Az daha geçenlerde buzdolabı magneti için Cnbc-e dergiyi alıyordum. 😀

Bir de Bbcshop’ta 10. Dr.’un paltosundan satıyorlar. 😀 Buyrun Linki 🙂 Bu Palto için Dr’un “I love that coat! Janis Joplin gave me that coat!” dediği niyeyse hiç aklımdan çıkmıyor. Hatta o sahne:

1.1

1.2

Paint kabiliyetimi de böylece göstermiş oldum. 🙂

