Öteki Ben-Bunshin-Doppelgänger

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Pek verimli gördüm bu hafta kendimi. Kim söyleyebilirdi ki yeni bir yazı daha yazacağımı bu hafta? Bir diziyi yeni bitirmişken soğumadan yazayım dedim. Yoksa hep olan şey olacak, yazmayacağım. 🙂 Hızlıca başlayıp hızlıca bitireceğim. Kısa bir yazı olacak. İşte başlıyorum.

Bunshin sadece 5 bölümcük süren bir capon dizisi. Japon dizileri kısa sürüyor ya favorim japon dizileri bunun için. 24 bölüm süren bir türlü bitiremediğim Fated To Love You’yu izlerken bir diziyi bitirebilmek ilaç gibi geldi. 🙂 Aslında 10 bölüm bir diziyi izlemeyi düşünürken beş bölümü görünce planımı değiştirdim. Kısa bir yazı olacaktı, kestim. Tamam. 😀

Bunshin

Ujiie Mariko annesine babasına benzemediği için çocukluğunu şüphe içinde geçirmiş, gerçeği öğrenemeden annesini bir yangında kaybetmiş bir kimsedir. Kobayashi Futaba ise babasını hiç bir zaman tanımamış hatta babası hakkında hiç bir bilgisi olmayan birisidir. Mariko ile Futaba inanılmaz derecede birbirlerine benzerler. Hatta benzerlikleri benzerlik kelimesinin içerdiği anlamdan ötedir. Peki bu iki kişinin ortak noktası nedir? Tek yumurta ikizleri midirler? Evlatlık mı verilmişlerdir? Mariko’nun babasının gizli ilişkisinin meyveleri midirler? Yoksa tamamen farklı bir şey mi?

Mariko kendi hayatındaki ipuçlarını birleştirmeye çalışırken Futaba ise televizyonda kısa bir röportaj vermiştir ve bu noktada işler karışır. Cinayet, eski bir bakan ve bilimsel araştırmalar söz konusu olur.

asdfsdf

Görünümleri dışında kişilik olarak tamamen zıt olmalarına rağmen limon(?) sevgileri de ortaktır. Bu çok mühim bir kanıt gibi insanın gözüne batırılmaya çalışılmış olsa da bunun eksik kalmış anlamsız bir nokta olduğunu düşünüyorum. Çok süper, orjinal bir konusu olduğunu söyleyemeyeceğim. Ancak bir şeyler izlemek istiyor ancak filmden uzun diziden kısa bir dizi istiyorsanız izlenebilir.

