Tardisyiyengiller

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Konusunun ne oldugu belirsiz blog’un yazari sacma isler karistiriyor. Ne mi yapiyor? Tardis yiyor, Dalek yiyor. Aslinda yedigim sadece kurabiye 🙂 Bir konsepti olan kurabiyeler yaptim. Konsept de Doctor Who 🙂 ilk kurabiye suslememi de boylece yapmis oldum 🙂 cok mukemmel olmasalar da benim mikemmel kurabiyelerim onlar 😀

image

Fotograflarda paint calismasi yapamadim. 🙂 Siradakiler de malzemeler 🙂

image

Bir de malzemelerde tereyagi vardi. Hic tarif islerine girmiyorum. Google a sorun 🙂 dalek ve tardisler icin kagittan kalip kesip onlari hamur ustune koydum ve hamuru bicakla kestim.:)

image

image

Susleme icin royal icing krema kullandim. Onu da google a sorabilirsiniz. 🙂 Ne kadar zararli olursa o kadar iyi olur diyerek bolca gida boyasi kullandim. O Tardisler insanin agzini burnunu maviye boyuyor. 🙂

image

image

image

image

image

