Birinci Yılın Dolmasına Az Zaman Kala…

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Çok sevinçliyim. WordPress’te üyelik alalı bir yıl oldu. İlk yazımı yayımlayışımın üzerinden ise neredeyse bir yıl geçti. Hayatımda istikrarla devam edebildiğim tek şey oldu blog yazmak. Kabul ediyorum biraz tembel bir blog yazarıyım ama yine de bir yıla ulaştım. Bu nedenle biraz kutlama biraz da reklam yapayım gibisinden hediye çekilişi yapmaya karar verdim. 🙂 Katılım 28 haziran 2013 saat 18:00 ‘e dek sürecek (Saat olarak bu linkteki saati kullanacağım). Aynı gün dolmadan çekilişi yapacak ve gece sonucu yayınlayacağım.

Peki hediyeler nedir?

IMG_20130526_202737

1-Dünyaya Orman Denir-Ursula K. Le Guin

IMG_20130526_201908

2-Yorgun Anılar Zamanı-Ayşe Sarısayın

IMG_20130526_201855

3-Death Note-Cilt 1-Tsugumi Ooba, Takeshi Obata

375840

IMG_20130526_201649

Açıkçası Dünyaya Orman Denir’e el koyup kitaplığıma ekleyesim var. ^^ Ama bencil isteklerimi bir kenara atıyorum. 🙂 Bu arada henüz Yorgun Anılar Zamanı’nı okumadım. (Bir tane de kendime almıştım.) Farkında olmadan bu kitabı seçmeme yardımcı olan ve yazılarımdan bıkmayıp okumaya devam eden arkadaşım Ritsa’ya da teşekkür ediyorum. ^^

Peki nasıl katılacaksınız? 

Blogumu takibe almanız ile 1, twitter hesabımı takibe almanız ve bu yazının linkini tweet atmanız ile de yine 1 çekiliş hakkı kazanmış olacaksınız. İkisini birden takibe alırsanız da tahmin edeceğiniz gibi 2 çekiliş hakkı kazanacaksınız. Bu çekiliş duyurusunu blogunuzda yayınlamanız durumda ise yine 1 çekiliş hakkı kazanacaksınız. Ne yaptığınızı e-mail adresinizle birlikte bu yazının yorum  kısmına yazmalısınız. E-mail adresinizin iletişim kurabileceğim, geçerli bir adres olması gerekmekte. Çekiliş öncesinden takipçim olanların ise çekilişe katılmak istemeleri durumunda yorum kısmına katılmak istediklerini belirtmeleri yeterli.

İlk çektiğim isim Dünyaya Orman Denir’e, ikinci çektiğim isim Yorgun Anılar Zamanı’na, üçüncü çektiğim isim ise Death Note Cilt 1’e sahip olacak. Eğer daha önce ismi çıkan kişi yeniden çıkarsa yeniden bir isim çekeceğim. Çekilişten maksimum heyecan ve keyfi almak için kağıda isimleri yazıp aralarından bir tanesini çekeceğim. İlkel yöntemler daha eğlenceli olur gibi geliyor. ^^ Talihlilerin kendi aralarında anlaşması durumunda kitaplar talihliler arasında değiştirilebilir.

Son olarak kitaplara toplu bakış yaparsak;

IMG_20130526_201313

Kitapların ortasındaki “Dokunabilirsin” yazısı artık kitaplığımın parçası. Aslında kitaplarımı kimseye vermek istemiyorum ama odadan çıkartmamak koşuluyla yaklaşılabilir, incelenebilir manasında okuyucu olma potansiyeli olan arkadaşlarımı heveslendirme çabası oluyor. Ayrıca yazının köşesinde Ritsa’cığımın çizdiği bir resim bulunmakta. Tabi siz göremiyorsunuz. ^^ Bence bu resim de “Kitaplarımı vermek istemiyorum ama uzaklaşmadan inceleyebilirsiniz” temasını desteklemekte.^^ Ne cümle kurdum böyle?

Haydi sağlıcakla kalın, kendinize iyi bakın. ^^

Not:  Eğer ulaşmak isterseniz e-mail adresim: birnamormanindapiknikyapankiz@hotmail.com

