İhmalkar Ben

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Sevgili blogumu çok ihmal ettim. Hem de çekiliş gibi bir şeyler yapacakken. Şurada sayılı günler kaldı çekiliş yapacağım güne ama ne ben çekilişle ilgilendim ne de çekilişin ilgisini çektiği kimse oldu. Ee ne yapalım böyle giderse? ^^ Tamam belki hediyeler ilgi çekici değildir ama sonuçta bedava. Daha ne olsun?  🙂 Eğer size çıkarsa alın kenarda dursun. Eğer sizde varsa başkasına verin canım. Sevindirin insanları ^^ Benim elimden çıksın bunlar rica ediyorum. ^^ Çekiliş yazısının linkini de ekleyeyim: Link ^^ Tamam bu konu bu kadar.

Geçenlerde uzun bir aradan sonra ilk kez televizyon izlediğimde Eesha Khare diye bir kızceğizin varlığından haberdar oldum. Kimmiş ki bu kız? 17-18 yaşlarında (95 doğumlu) bir lise öğrencisi (Harvard’a kabul edilmiş) olup Intel Science Competition a katılmış birinci olmuş, bataryalari 20-30 saniye icinde şarj etmeye yarayan electrochemical supercapacitor yapmış falan filan. Aslında bizim basınımızda da yer etmiş ama ben pek alakası olan biri olmadığım için görmemişim. Tabi ki electrochemical supercapacitor’ün teorik çalışması önceden var olan bir şey ama bunu o yaşta bir kızın uygulamasını yapabilmesi ilginç geldi. İlginç derken aslında ilginç olduğundan değil de kendi durumuma canım sıkıldı. Şu sıralar bitirme ödevim için araştırma yapıyorum. Umutsuzluk ve ‘yapabilirim!’ ler arasında gidip geliyorum. İyisi gidip araştırmama devam edeyim. Kısacası yaşıyorum, buralardayım demek istedim. hayat

