Bir Feyyaz Vardı, Ne Oldu Ona Diyenlere…

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Epeydir Ritsa ile Aziz Kedi Kitabevi’ne gitmek istiyorduk. Hatta diyorduk ki ” Belki Feyyaz da oralarda olur, bir dünya gözüyle görmüş oluruz.(teyzoş tavırları)”. Bugün Aziz Kedi Kitabevi’nde Feyyaz’ın imza günü vardı. Doğal olarak biz de oradaydık. Doğal olarak diyorum ama hiç bir doğal yanı yok bunun. Ne kadar çok istediğimizi belli etmenin “kuul” görünen ifadesi gibi geldi bir an. 🙂

APTAL-onkapak-RGB-200x307

Organizasyon saati 18:00’dı. Ne yazık ki o saatte orada bulunamayacaktık. Umudumuz “Belki Feyyaz her ne yapıyorsa ondan canı sıkılmış olsa da erkenden gelse”idi. Aslında bunun olacağına inancımız hemen hemen hiç yoktu. Ancak o oradaydı. ^^ Ricamızı da geri çevirmedi ve kitaplarımızı imzaladı. Rica derken aslında ben doğru dürüst ricada bulunamadım.Hiç çok utangaç birisi olduğumu söylemiş miydim? Peki şimdi söylemiş oldum. Bir diyemedik ki Feyyaz’a ” Evladım, seni ailecek takip ediyoruz, seviyoruz.”  Videoları izlerken belli olmuyordu ancak Feyyaz’ın baya bildiğin güzel gözleri varmış. Bu noktada içimde ergen bir fan varmış da o ortaya çıkmış gibi görünüyor değil mi? Yok öyle değil ama mesela birilerinin fanı olsam;

1)Feyyaz Yiğit: Ev arkadaşlarımı iki yıl boyunca Feyyaz esprileri ve videolarıyla boğmuş olabilirim. ^^

2)Cenk Sönmezsoy: En uzun süredir takip ettiğim blogun yazarı, yemek kitabı çıksın diye bekliyorum. Çiya’ya gittiğimde acaba buralarda olabilir mi diye etrafa göz atmışlığım var. ^^

3)Halit Hoca: Okuduğum Üniversitenin fizik bölümü hocalarından 🙂

İmzalattığımız kitap Aptal, Feyyaz’ın ikinci kitabı. Sadece ilk bölümü okudum, kıyamıyorum. Kıyamıyorum deyişim büyük umutlar, edebi açıdan büyük beklentilere sokmasın sizi ancak biz okurken çok keyif alıyoruz. İlk kitap (Olduğu kadar) için de durum böyle. Adı üstünde Üç Günlük Dünya Edebiyatı.

Hazır Feyyaz’dan bahsetmişken;

Feyyaz bir çok kişinin aklında yukarıdaki iki video ile kalmış olsa da aşağıdaki videoları daha çok seviyorum.

Bir de dizisi var Feyyaz’ın. Aslında diziye kitap için tanıtım diyebiliriz.ilk bölümü için link
Tabi bir de Hacı Bi Saniye isimli grubunu da unutmamak lazım. Aptal isimli kitabında bazı şarkılara yer vermiş. Bu şarkılardan Uzun Uzuvlu İnsanlar HBS’nin dinlediğim ilk şarkısıydı. Eğer soundcloud’ta Hacı Bi Saniye’yi aratırsanız şarkıları bulabilirsiniz. Favorilerim;

-Dayımdan öğrendim

-Simple Present Tense

Bugün dönem dönem İstanbul’a gelen insan olmaktan çıkıp İstanbul’a resmen yerleştiğimin ispatı sayılabilir çünkü İstanbulkart aldım. 😀

Kısacası bugün Aziz Kedi Kitabevine gittik, güzel bir gündü. Bir sonraki hedef Masumiyet Müzesi. ^^

