Seeking a Friend for the End of the World

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

seeking-a-friend-for-the-end-of-the-world-movie-wallpaper-4-1024x7681

Sıcağı sıcağına yazmalıyım dedim. Mutluyum ama garip bir şekilde. Sizi ağlatan ama aynı zamanda mutlu eden bir filmi izlediğinizde nasıl hissediyorsanız öyle hissediyorum. Hissettiklerim uzun zamandır film izlemeyişimden kaynaklanmıyor.

Bu kez yazdıklarımı gözden geçirmeyeceğim, düzeltme yapmayacağım. Ne hissediyorsam doğrudan yazıyorum. Söylediğim gibi mutluyum. Bir yandan ağlıyorum bir yandan da gülüyorum. Seeking a Friend for End of the World bunları aynı anda hissettirebilen bir film.

seeking a friend

Film boyunca düşündüm, eğer bu yaşadığım günlerin son günlerim olduğunu bilsem ne yapardım? Aldığım cevap ne yazık ki koskocaman bir boşluk. Hayatımdan gerçekten memnun değilim ancak memnunmuşum gibi yaşamaya çok alışmışım. Peki bunu değiştirecek miyim? Hayır. Neyse kendimle hesaplaşmam sanırım buraya kadar.

Eğer izlemediyseniz Seeking a Friend for the End of the World’ü izlemelisiniz. Büyük ihtimalle beni etkilediği kadar etkilemeyecek sizi ama keyif alacağınıza eminim. Filmin konusu hakkında bir şey söylemediğimin farkındayım ama adı bile izleme isteği uyandırmıyor mu? Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın…

