İzlerken İnsanın İfrit Kesildiği Filmler (1)

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

PERFECT BRIDE

perfect-bride-2009-1

Sıralama yapamadım bu listeyi oluştururken ama en son izlediğim filmi bu listede başa koymak istiyorum.(Az önce izledim) Perfect Bride izlediğim en anlamsız, en sıkıcı filmler arasına girmeyi başardı. Konu bütünlüğünün olmadığını düşündüğüm bu filmde sahneler arası geçişler de anlamsızdı. Tam anlamıyla fiyaskoydu bu film. İzlerken sinir krizi geçirmemek için bir iki dakikalık molalar vermek zorunda kaldım. Tüm enerjimi yedi bitirdi bu film. Hayattan nefret etmeme ramak kalmıştı. Öfkemi kendimden uzaklaştıramadığım için bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Hayatımda neredeyse hiçbir film için bu kadar net biçimde olumsuz cümleler kurmadım. Sevmedim deyip geçmeyi tercih ederim. Sonuçta insanlar o film için uğraşıyorlar bir şeyler yapıyorlar ama bu filme harcadığım vakit tam anlamıyla zaman kaybıydı. Kısacası bu filmden nefret ettim. Çin sinemasından epey zaman uzak duracağım sanırım.  Daha fazla uzatmak istemiyorum yoksa sayfalarca nefret cümlesi kurabilirim. ^^

JOHN CARTER

john-carter-movie-poster-film-afis

Bu filmi de izlerken böyle bir yazı yazmaya niyetlenmiştim. Ama Perfect Bride kadar değildi etkisi. John Carter, Perfect Bride’tan iyidir ama bu da saçma bir film. İşte Mars var adamımız oraya gidiyor âşık oluyor falan filan. Böyle vuu ben erkeğim çok güçlüyüm, kadınımı korurum ama a bir dakika aslında ailemi kaybettim, çok acı çektim, hassas bir adamım ben, çok da romantiğim zırvalıkları bolca var. Tabi kadın da unutulmamış. Asil aileden gelen zeki, güçlü, hırslı bir kadın tabii ki de. Ayrıca silah kullanıyor, ülkesini kurtarma şansının verildiği kötü bir evlilikten kaçıyor falan işte böyle bilmem bilmem ne zırvalıkları da var. Senarist filmin genel hatlarına beş dakika içinde karar vermiş sanırım. Bir de imdb puanı 6.6 bu filmin. Bence bu filmin puanı en fazla 3 ya da 4 olmalıydı. Klişelerin çok dandik biçimde kullanıldığı bir film arıyorsanız John Carter tam size göre. ^^

GHOST SWEEPERS

İçerik

İzlerken listedeki diğer filmler ile aynı etkiyi yapmadı -kendimi boğmak istemedim- ama bu da gereksiz bir filmdi. Niye izlediysem? Neyse bu filme çok laf etmeyeceğim, sevmedim demek için listeye ekliyorum.

Bu listenin devamı gelecek, şimdilik aklıma bunlar geliyor sadece. 🙂

