The Day Of The Doctor’ın Hemen Ardından…

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

İçerik

Evet sonunda aylardır beklediğim gün geldi ve çabucak geçti.Sırf bugün için plan yapıp saatler öcesinden televizyon karşısına geçtik. Bekledik… Bekledik… Ekranda sol alt köşede yazan 1 dakika  yazısını görünce heyecandan kucağımdaki bilgisayarı düşürüyordum az daha.

451014-1385126482

Hele David Tennant’ı ilk gördüğüm sahneye ne demeli? Resmen ailemden birini görmüşüm gibi oldum. Bildiğiniz özlemişim. Eski sezonları defalarca izlesem de yeni bölüm izlemenin verdiği keyif çok başka. 🙂 David Tennant ve Matt Smith’i yanyana görmenin verdiği keyif ise paha biçilemez. ^^

5012643-high-doctor-who-6313262

day-of-the-doctor_doctor-who_9

Ne diyeyim harika bir bölümdü. Mululuktan ağlıyorum. :’) Tabi itiraf etmeliyim ki kurduğum senaryoların hepsi çöpe gitti. 🙂 Aslında hem biraz hayal kırıklığı yaşadım hem de yaşamadım. Garip hisler bunlar. ^^ Her sahnesi üzerine saatlerce konuşmak istesem de bir kaç kez daha izledikten sonraya bırakmayı tercih ediyorum. Sadece mutluluğumu paylaşmak istedim. Öyle günlük gibi kullanıyorum resmen burayı. ^^

Her yeni bölüm yayınlandığında dizinin biteceği güne bir adım daha yaklaştığımızı hissederek izliyorum. Aslında daha epey var o güne ama psikopatlaştım sanırım. ^^ Yazımı sonlandırıken Master’ı da anmak istiyorum. Ne diyeyim Zaman Lordu olsun çamurdan olsun, pek severdim keratayı. ^^

Uzun lafın kısası bu bölüm “vay anasınıydı bunlar hep”

