Tüylerim Diken Diken Oldu

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Bu olayı nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Benim bu olaydan az önce haberim oldu. Duyalı on dakika oldu ya da olmadı. Hissettiğim şaşkınlığı, iğrenmeyi, korkuyu bir şekilde ifade etmem gerekiyordu. Peki, olay nedir, Can Aksoy isimli kimsenin bir kediye uyguladığı şiddet. Aslında şiddetten çok daha öte bu durum, bildiğiniz vahşet. Kedinin yatağına pislemesi gerekçesiyle kediye işkence edip kediyi öldürmüş. Detayları paylaşabilecek gücüm olduğunu sanmıyorum. Elim ayağım birbirine dolaşmış vaziyette. İnternette olayın detayları mevcut, hatta bir video bulunmakta, ancak ben izlemeye cesaret edemedim. Ben bu yazıyı yazarken kedim yanımda oturuyor. Öyle iğrendim ki insanlığımızdan. Bu işkenceyi yapan ben değilim, normal bir insan yapmaz zaten ama bu konuda devletin bir yaptırımının olmaması insanlığımızın ölçüsünü gösteriyor. Bir de kalkmış ben hayvanseverim demiş. Evet, zaten her şey yanlış anlaşılma. Bir de verilen ceza konusu var. 300 lira nedir ya? Hız cezası mı veriyorsunuz? Bir tek Can Aksoy mu böyle? Onun gibi niceleri var. Devlet bu konuda bir yaptırım uygulamazsa biz tepkimizi göstermezsek yakın zamanda bir başkasının daha haberini alırız. Aşağıya bu konu ile ilgili başlatılmış imza kampanyasının linkini ekliyorum. Rica ediyorum siz de destek verin.

İmza Kampanyası

