Hyde, Jekyll, Me

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Öncelikle merhaba! Tembel bir blogger olduğum için taslak klasörüm kaynıyor ama paylaştığım tek bir yazı yok. Ama bu defa motivasyonum var, Binnie! Biliyorum çok beklediniz, askerden dönsün, dizi çeksin-öyle bir film yetmezdi sonuçta- diye. Tamam, bu bekleyen ben olabilirim. 🙂 Asır gibi gelen bir süre beklediğimi itiraf edeyim. Sizin haberiniz yok ama söz konusu Hyun Bin olunca çılgın bir ergen fangörl oluyorum. Tamam, aslına bakarsanız bu yazıyı yazalı uzun zaman oldu. Ne var ki dur bir düzenleyeyim şu bölümü de izleyeyim sonra yayımlarım derken dizi bitti. Aslında planım haftalık yorum yapmaktı. Daha doğrusu amacım blogu Binnie fotoğraflarına boğmaktı. 🙂

Açıkçası bu dizi beni hayal kırıklığına uğrattı. Özellikle ilk dört bölümü izlemek işkence gibiydi. Beşinci bölümde şükürler olsun dedim. Şükürler olsun dedim demesine ama erken konuşmuşum. Çok fazla saçmalık içeriyor dizi. Robin ile Ha Na’nın baş başa olduğu sahneler pek çiğ geldi. Han Ji Min ile Hyun Bin’in uyumsuz olduğunu düşünmüyorum. Han Ji Min biraz donuk gelmiş olsa da genel olarak oyunculukları ile ilgili bir problemim yok ancak sanıyorum sıkıntı senaryoda. Hyun Bin diziyi götürür azıcık güldürelim herkes onun gülümsemesinde erisin dizi de böyle rayting toplar mantığının diziye hâkim olduğunu düşünüyorum. Senaryo baştan sona problemliydi. Senaryo bu denli saçmalık içerirken ve olacakları tahmin etmek aşırı kolayken pek yapmadığım bir şey yaptım ve senaristin kim olduğuna baktım. Senarist Cheongdamdong Alice’in senaristlerindenmiş. Cheongdamdong Alice çok gerekli bir dizi değildi. Ancak bu dizi kadar rahatsız etmemişti. Gerçi diziden aklımda yalnızca Park Shi Hoo’nun saçma sapan hareketleri kalmıştı. Dayanamadım bu diziye de şöyle bir baktım. Bende mi sorun var bilmiyorum ama Hyde Jekyll Me izlediğim diziler arasında en kötü olanlardandı. Dizinin son bölümlerini izlemek için enerjiyi bulamadım desem yeridir. Şükürler olsun ki dizi bitti. :’) Dizi hakkında çok fazla detay vermeyeceğim. Bunu diziyi beraber izlediğim ev arkadaşıma paslıyorum. Nefretini kusmak için blog açmaya karar verdi. Gerçekten dizi bizim için travma sebebiydi.

Diziye tahammül edebilmemi sağlayan Hyun Bin değil Lee Seung Joon (Seo Jin’in sekreteri) ve Han Sang Jin (Ryu Seung Yun, otel müdürü) oldu. Bir ara üşenmezsem Han Sang Jin gifleri eklerim. 🙂

Vaktiyle dizinin ilk bölümü hakkında yazdığım spoilerdan başka bir şey içermeyen yazıyı da şöyle ekliyorum:

1. Bölüm

Diziye bir tema parkı ile giriş yapıyoruz. Burada not düşmeliyim böyle yerleri pek sevmiyorum doğrusu. Neyse efenim devam edelim. Koşan çocuklar, balonlar ve hop Binnie! Sinir bozucu, soğuk, mimiksiz. Ancak Binnie bir kızı kurtarıyor. Aman yareppim o nasil bir zıplamadır? Uçtular resmen. :’)

1. uçuyor bu adam

Ne var ki sahnenin devamında öğreniyoruz ki bu bir rüya. Daha doğrusu Binnie için bir kabus. Söylemeden geçemeyeceğim o çiçekli pantolon/pijamadan gözümü alamadım.

bir bahar dalı sanki pijaman

Tahmin edebileceğiniz gibi rüyada görülen tema parkının sahibi/yöneticisi/vesairesi Binnie. Bir sonraki sahne burada geçiyor. Binnie çalışıyor, uyuzluk yapıyor derken Voila! Bir goril kaçmış, tozu dumana katmış. Herkes bir kenara kaçıyor. Bir anda gorilden kaçan bir kız Binnie’nin koluna yapışıp yardım istiyor. Ne yapıyorsun sen kızım? Koş kaç orada durup yardım istemek çok mu akıllıca? Ben olsam koşmaya devam ederdim sanırım. Binnie kalsın orada öyle yem gibi. Gerçi Binnie benim düşündüğümden farklı düşünmemiş olacak ki kolunu kızdan kurtarıp kaçıyor. Hem de sağlam kaçıyor. Gerçi kızdan kurtulma yöntemi de şahane, 8 yaşındaymış gibi kızın kolunu ısırıp onu itmek. :’)

2. çocuk ruhlu binnie

Bu goril macerası bir hatunun-Ha Na- gorile seslenmesi ile bitiyor. Ne saçma bir sahneydi orası. Hayatımda gördüğüm –bilirsiniz ki hep goril sahneleri ile iç içeyim- tamamen zırvalık olan sahnelerde başı çeker. Goril öyle hoplar mı allasen? 3 yaşında çocuk gibi oynamalar, zıplamalar, sarılmalar… Christian’a özendiniz anladım ama o kedicik -aslan- haliyle böyle yapmıyordu. Cık cık olmamış. Bu sahneyi gördüğümde bilgisayarı kapatıp diziden uzaklaşmalıydım ancak umut dolu bir genç olarak dizinin düzeleceği inancıyla diziyi izlemeye devam ettim. Nasıl bir umutsa artık yirmi bölüm dayandım. 🙂

3. yok artık dostlar

Kıyamam sana

Bölümün kalanına hızlıca bir bakarsak; Goo Seo Jin, Gorilin biricik dostu kızımız Ha Na’yı- sirkin yeni yöneticisi- çağırır, tema parkından sirk grubunun kovulmasına karar verir. Kızımız elinin armut toplamadığını göstermek ister ve onu tehdit eder. Ama yavrucuğum sen farkında değilsin ki karşındaki Goo Seo Jin. İnsan video’yu yedekler de öyle tehdit eder. Bunun hemen akabinde Seo Jin Doktor Kang’ın yanına gitmek üzere yola çıkar. Tahmin edersiniz ki Ha Na kovulmayı, sirkin kapatılmasını öylece kabul edecek biri değildir. Ancak hastaneye elini kolunu sallayarak giremeyeceğine karar verince mesleki becerilerini kullanarak hastane odalarından birinin penceresinden içeri girer. Ne yazık ki girdiği oda Doktor Kang’ın odasıdır ve Doktor Kang saldırıya uğramıştır. Ha Na saldırgandan kaçarken Seo Jin ile karşılaşır ancak Seo Jin, Ha Na’yı ardında bırakıp kaçar. Ne var ki bu çabası nafiledir çünkü bu defa Robin ortaya çıkmıştır. Robin Jang Mi’yi kurtarır ve birlikte hastane havuzuna düşerler.

Uçmak benim kişiliğim

Uçmak benim kişiliğim

Kendilerine geldiklerinde Seo Jin hiçbir şeyi hatırlamıyordur ve Robin’in dönüp dönmediği konusunda endişelidir. Ha Na’nın Seo Jin’e onu kurtarıp kurtarmadığını sorması ise endişelenmekte haklı olduğunu, Robin’in döndüğünü gösterir. BÖLÜM SONU.

Ne yedik biz!!!1Ne yedik biz!!!2

