Beklenen gün geldi :)

birnamormanindapiknikyapankiz tarafından

Bir kaç haftadır vizeler yüzünden “İhmal etmeyeceğim.” dediğim blogumu ihmal ettim. Aslında yarın da çok kritik günlerden ama sevincimi paylaşmak istedim. 🙂 Yaklaşık bir aydır beklediğim kargom geldi. 🙂 Evet ücretsiz kargo seçeneği ile bir şeyler sipariş edince beklenilen süre bu. 🙂 Aslında bir şey sipariş etmemiştim doğru dürüst. Bu bir çeşit denemeydi. Elime ulaşanlardan memnun kaldım ancak sipariş ettiğim bir ürün kargo paketinin içinde yoktu. Ben de mail attım bakalım ne olacak? İşte aldıklarım 🙂

Görüntü kötü, telefonla çektim :S O kağıdın durduğu şeyi aslında tabletimi koymak için almıştım ama o an sevincimi gösteren sanatsal çalışmamı eklemek istedim. 😀 Tablet kılıfına gelirsek o arkadaşım için sipariş verdiğim kılıf, benimkisi gelmedi. Neyse zaten tablet bozuldu en azından bir ay daha kullanamayacağım. 🙂 Şimdi gelelim asıl sipariş ettiğim ürüne:

Bir süre önce yemeğimi yanımda götüreceğim, daha sağlıklı falan filan diye takmıştım. Bu düşüncenin ürünüdür bu sipariş. 🙂